جدیدترین قیمت یخچال جزیره ای در بازار شیراز

جدیدترین قیمت یخچال جزیره ای در بازار شیراز

برای اطلاع از جدیدترین قیمت یخچال جزیره ای در بازار شیراز می توانید به کارخانه های فروش یخچال جزیره‌ای در شهر شیراز مراجعه کنید. این کارخانه ها معمولاً در بیرون از شهر و در شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار دارند. شرکت بازرگانی آیسان یکی از شرکت های تولید کننده یخچال جزیره ای می باشد.

قیمت یخچال جزیره ای

برای آگاهی از قیمت یخچال جزیره ای، قیمت یخچال جزیره فروشگاهی، یخچال جزیره شیشه خم ، یخچال جزیره دست دوم می‌توانید با مشاوره فروش تماس بگیرید.

در این مقاله می خوانید:

  • جدیدترین قیمت یخچال جزیره ای در شیراز چقدر است؟
  • یخچال جزیره فروشگاهی چه ویژگی هایی دارد؟
  • یخچال جزیره ای دست دوم در رشت چه قیمتی دارد؟
  • صادرات یخچال جزیره به ترکیه چگونه انجام میشود ؟

قیمت یخچال جزیره ای در شیراز

در شهر شیراز تولیدکنندگان فراوانی برای تولید یخچال های صنعتی وجود دارند. برخی از این تولیدکنندگان یخچال جزیره ای نیز تولید می‌کنند. تولید یخچال جزیره ای نیازمند موتورهای با کیفیت و همچنین دانش فنی مناسب است. یخچال جزیره ای در دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی تولید می شود.

قیمت یخچال جزیره ای

معمولاً هر کدام از این دو موتورها قیمت های متفاوتی دارد. به طور کلی قیمت هر متر یخچال جزیره ای بین ۴۰ تا ۴۵ میلیون تومان می باشد. این بازه ۵ میلیون تومانی تفاوت قیمت برای هر متر یخچال جزیره‌ای به خاطر کیفیت بدنه و جنس موتور است. هر کدام از تولیدکننده ها برای خود قیمت مشخصی دارد.

قیمت یخچال جزیره ای

برای آگاهی از جدیدترین قیمت یخچال جزیره‌ای در شهر شیراز باید به مراکز فروش یخچال در شیراز مراجعه کنید. معمولا تولیدکننده‌های یخچال صنعتی در شهر شیراز در شهرک صنعتی بزرگ شیراز قرار دارند. کسانی که در شهر شیراز هستند با مراجعه به این مراکز یخچال جزیره ای را خریداری می کنند. مشتریانی که در شهر شیراز نیستند می توانند با مشاوره فروش شرکت آیسان تماس بگیرند.

یخچال جزیره فروشگاهی

یخچال جزیره فروشگاهی اصطلاحی است که برای یخچال هایی که در فروشگاه ها استفاده می شوند به کار می رود. معمولاً فروشگاه های بزرگ و هایپر مارکت ها خریداران اصلی یخچال جزیره فروشگاهی هستند. یخچال جزیره فروشگاهی در دو نوع تولید می شود .مدل اول یخچال جزیره فروشگاهی یخچالی است که به صورت پرده هوا و خوابیده تولید می شود.

قیمت یخچال جزیره ای

درون این مدل از یخچال گوشت ماهی، گوشت مرغ، انواع گوشت های بسته بندی شده و مواد فست فود قرار داده می‌شود. هر متر یخچال جزیره فروشگاهی با سیستم پرده هوا ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان قیمت دارد. مدل دیگر یخچال جزیره فروشگاهی یخچال جزیره شیشه خم است که بر روی پایه هایی قرار گرفته اند و شیشه های خم روی این مدل یخچالها تعبیه شده است.

برای آگاهی از قیمت یخچال جزیره فروشگاهی ابتدا باید مشخص کنید که کدام یک از این دو مدل یخچال جزیره ای را می‌خواهید. بعد از آن به مراکز فروش یخچال جزیره ای در شهر های خود مراجعه کنید.

یخچال جزیره ای دست دوم در رشت

قیمت نسبتاً زیاد یخچال جزیره ای و همچنین طراحی زیبای آن باعث شده است تا برخی مشتریان به جای خرید یخچال جزیره نو اقدام به خرید یخچال دست دوم کنند. یخچال جزیره ای دست دوم معمولا بر اساس جنس موتور قیمت‌گذاری می‌شود. هرچه کیفیت موتور بالاتر باشد قیمت یخچال جزیره دست دوم نیز بیشتر است.

قیمت یخچال جزیره ای

علاوه بر جنس موتور ، متراژ یخچال و کیفیت بدنه استیل یخچال جزیره نیز در تعیین قیمت آن موثر است. برای اطلاع از قیمت یخچال جزیره دست دوم در رشت باید به مراکز فروش یخچال صنعتی دست دوم در این شهر مراجعه کنید. در شهر رشت نیز به علت وجود فروشگاه ها و رستوران های بزرگ خرید و فروش یخچال جزیره ای دست دوم رونق بسیار زیاد دارد.

قیمت یخچال جزیره ای

پیشنهاد مشاوره فروش شرکت آیسان به خریداران یخچال جزیره آن است که اقدام به خرید یخچال جزیره نو کنند چرا که یخچالهای جزیره‌ای به خاطر طراحی های منحصر به فرد و حساسیت بالا باید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشند. در حالی که یخچال جزیره ای دست دوم خدمات پس از فروش و گارانتی ندارد و به همین علت اگر مشکلی برای یخچال به وجود بیاید تمامی هزینه آن را باید خود خریدار پرداخت کند.

برای اطلاع از قیمت یخچال جزیره ای و همچنین قیمت یخچال جزیره فروشگاهی می توانید با مشاوره فروش شرکت آیسان تماس بگیرید.

صادرات یخچال جزیره ای به روسیه

فروش یخچال جزیره ای در ایران با استقبال فراوانی از سوی مشتریان همراه بوده است. این مدل از یخچال ها معمولاً در فروشگاه‌ها و هایپر مارکت های بزرگ قرار داده می شود. علاوه بر تأمین بازار داخل، یخچال جزیره‌ای مشتریان خارجی را هم به خود جذب کرده است. کشورهای مختلفی از خریداران یخچال جزیره ایرانی هستند. یکی از این کشورها کشور روسیه است.

قیمت یخچال جزیره ای

معمولاً متراژهای صادراتی برای یخچالهای جزیره‌ای از ۵ متر بیشتر هستند. بنا به سفارش مشتری طول یخچال جزیره ای صادراتی تا 10 متر نیز آماده می شود. برای اطلاع از نحوه صادرات یخچال جزیره‌ای به روسیه، ترکیه، امارات، قطر، کویت، عراق، ارمنستان، انگلیس، مالزی و سایر کشورهای جهان می توانید با مشاوره فروش آیسان تماس بگیرید. شرکت آیسان علاوه بر تولید و فروش محصولات خود در داخل ایران اقدام به صادرات انواع یخچالهای صنعتی به کشورهای مختلف می کند.

تماس با ما