بازار خرید یخچال ویترینی مشهد به صورت عمده

بازار خرید یخچال ویترینی مشهد به صورت عمده

خرید یخچال ویترینی مشهد ، تهران، اصفهان، شیراز، اهواز، کرمان و یزد با قیمت عمده فروشی تنها از راه خرید مستقیم از تولیدیها امکان پذیر است. این تولیدی‌ها قیمت یخچال ایستاده مشهد سرما، یخچال دست دوم مشهد، یخچال ویترینی دو طرفه را به مشتریان می دهند. فروشگاه یخچال مشهد در این شهر در خیابان های مختلف قرار دارد. برای خرید یخچال ویترینی مشهد به مراکز فروش یخچال ویترینی بروید.خرید یخچال ویترینی مشهد

مرکز خرید یخچال ویترینی مشهد عمده

یخچال ویترینی مشهد یخچال های ویترینی هستند که در شهر مشهد تولید می‌شود. شهر مشهد یکی از شهرهای بزرگ ایران است که در زمینه تولید و فروش یخچال های صنعتی بسیار موثر است. این شهر با داشتن کارخانه های بزرگ در زمینه تولید یخچال های صنعتی توانسته با شهرهای بزرگ مانند تهران و اصفهان در زمینه خرید و فروش یخچال های صنعتی رقابت داشته باشد.خرید یخچال ویترینی مشهدیخچال های ویترینی و انواع یخچال های صنعتی تولید شده در شهر مشهد بسیار با کیفیت بوده و توانسته اعتماد عمومی فروشندگان مواد غذایی را به خود جلب کند. یخچال ویترینی مشهد تمام ویژگی های یخچالهای ویترینی را دارند. این یخچال با موتور سکاپ و دانفوس 3/4 کار می کند. بدنه یخچال در دو مدل ورقه گالوانیزه و استیل استنلس تولید می شود. شیشه های یخچال ویترینی مشهد شیشه نشکن با گاز آرگون است.خرید یخچال ویترینی مشهد نورپردازی داخل یخچال با پردازش لامپ LED بوده و در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شود

یخچال ویترینی ایستاده تک درب: 60*180*200

یخچال ویترینی ایستاده دو درب: 80*200*200

یخچال ویترینی ایستاده چهار درب: 90 – 85 *220*200

یخچال ویترینی فروشگاهی : 95*220 *( طول حداقل 3 متر)

در شهر مشهد مراکز مختلفی برای خرید یخچال ویترینی مشهد وجود دارد‌. در شهرهای دیگر نیز کارخانه های تولیدی یخچال ویترینی مشهد، نمایندگی فروش دارند. برای مثال شرکت الکترواستیل و مشهد سرما در تعدادی از شهرهای کشور نمایندگی دارند. مشتریانی که می خواهند خرید یخچال ویترینی مشهد را انجام دهند می توانند به این نمایندگی ها زنگ زده یا حضوری قیمت یخچال ویترینی مشهد را بپرسند.خرید یخچال ویترینی مشهدالبته اگر قصد خرید یخچال ویترینی با قیمت عمده را دارید بهتر است به صورت مستقیم به تولیدی های یخچال ویترینی مشهد بروید و بدون واسطه یخچال ویترینی مشهد را بخرید. بازرگانی آیسان این روش را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. مشتریان بدون مراجعه حضوری و با سفارش یخچال ویترینی خود با تلفن، یخچال ویترینی مشهد را با قیمت تولیدی و ارزان خریداری میکنند.

قیمت یخچال ایستاده مشهد سرما

یخچال ایستاده در شرکت های مختلف تولید شده و فروخته می شود. یخچال ایستاده در مدلهای تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، فروشگاهی بدون درب، دو طرف نما و یک طرف نما تولید می شود. مدلهای گفته شده در ابعاد مشخص و سفارشی تولید می شوند. مثلا یخچال فروشگاهی بدون درب یا روباز فروشگاهی که اصطلاحا پرده هوا گفته می شود با طول 3 متر تولید می‌شود. خرید یخچال ویترینی مشهدهر متر یخچال ایستاده فروشگاهی 25 میلیون تومان قیمت دارد. به همین علت قیمت یخچال ایستاده مشهد سرما بسیار متنوع است. برای آن که قیمت یخچال ایستاده مشهد سرما را بدانید می توانید به سایت این شرکت بروید و در آنجا از آخرین قیمت یخچال ایستاده مشهد سرما و دیگر مدلهای یخچال ایستاده مطلع شوید.خرید یخچال ویترینی مشهدهمچنین می توانید به نمایندگی فروش یخچال های مشهد سرما در شهر خود بروید. شرکت مشهد سرما در برخی از شهرها نمایندگی دارد. مشتریان برای استعلام قیمت یخچال ایستاده مشهد سرما و خرید آن به صورت حضوری به نمایندگی های فروش می روند.

عرضه کننده یخچال ویترینی دو طرفه

یخچال ویترینی در دو نوع دو طرفه و یک طرفه یا دو طرف نما و یک طرف نما تولید می شود. یخچال ویترینی دو طرفه یا یخچال ویترینی دو طرف نما بیشتر برای کبابی ها، قصابی ها و لبنیاتی ها تولید می شود. این یخچال به صورت دو طرفه شیشه است. قیمت یخچال ویترینی دو طرفه از یخچال ویترینی یک طرفه گرانتر است. زیرا برای هر دو طرف این یخچال از شیشه سکوریت استفاده می شود.خرید یخچال ویترینی مشهدیکی از مدلهای یخچال ویترینی دو طرفه ، یخچال ایستاده ای است که برای قنادی ها استفاده می شود. این یخچال با ابعاد 50*150*180 تولید می شود. از این یخچال برای قرار دادن کیک و مواد دیگر استفاده می شود. قیمت یخچال ویترینی دو طرفه در تولیدی های یخچال صنعتی متفاوت است.خرید یخچال ویترینی مشهدبسته به جنس بدنه، موتور، شیشه ها و ابعاد یخچال قیمت یخچال ویترینی دو طرفه متفاوت است. معمولا قیمت یخچال ویترینی دو طرفه از 16 میلیون تومان شروع شده و با توجه به موارد گفته شده بیشتر می شود. برای سفارش یخچال ویترینی دو طرفه و اطلاع از قیمت و شرایط خرید آن با کارشناسان فروش آیسان در ارتباط باشید.

یخچال دست دوم مشهد

خرید یخچال ویترینی مشهد به صورت نو ممکن است برای برخی از خریداران گران باشد. به همین علت بعضی از مشتریان یخچال دست دوم مشهد را خریداری می کنند. خرید یخچال دست دوم مشهد نکات مهمی دارد که حین خرید باید به آن توجه کنید. اولین مساله در خرید یخچال دست دوم مشهد جنس موتور یخچال است. بهترین جنس موتور برای یخچال موتور دانفوس و موتور سکاپ 3/4 اسلواکی است.خرید یخچال ویترینی مشهداین موتورها تولیدی کشورهای لهستان، برزیل و چین می باشد. قیمت هر کدام از این موتورها متفاوت است. پس در هنگام خرید یخچال دست دوم به جنس موتور دقت کنید. مورد مهم بعدی جنس بدنه است. در یخچال دست دوم مشهد از دو جنس پوشش ورقه گالوانیزه و استیل استنلس استفاده می شود. جنس استیل استنلس بهتر است پس قیمت بیشتری هم دارد.خرید یخچال ویترینی مشهدپیشنهاد کارشناسان فروش آیسان خرید یخچال ویترینی مشهد نو است. خرید یخچال دست دوم مشهد اگرچه 3 یا 4میلیون تومان ارزان تراست اما بعد از خرید یخچال دست دوم مشهد اگر مشکلی برای یخچال به وجود بیاید تمام هزینه آن متوجه خریدار است و تولیدکننده هیچ ضمانتی نمی کند. برای خرید یخچال ویترینی مشهد و مشورت درباره دیگر محصولات با ما در ارتباط باشید.

 

تماس با ما